2011. szeptember 29., csütörtök

Apple iMac G4! 1.25 Ghz! NMÁ! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Eladó egy KIVÁLÓ állapotban lévő iMac G4.  A gép gyors és nagyon megbízható! A processzora egy PowerPC G4-es 1. 25 Ghz-es órajellel. A videóchip egy Nvidia GeForce FX 5200 64MB-os. 2 GB DDR MEMÓRIA!. A gép egy csomó dologra még mindig kiváló! A videóvágástól kezdve a netezésen át, a grafikus munkán keresztűl nekem mindenre jó volt! Soha nem omlott össze! A neten a sebessége kiváló! A gépen egy karc sincs. GYÖNYÖRŰ! Én saját magam újítottam fel. A gép sebbeségére az ember azt gondolná, hogy már lassú és öreg. Na a valóság az az, hogy lehet, hogy öreg DE az, hogy lassú az nem igaz! A gép még mindig jó netezésre, videó editálásra, képek nézegetésére, DVD filmek lejátszására. Én vagyok rá a tanu, hiszen egy teljes hónapig csak ezt a gépet használtam a munkáimra. Az iMac-ben egy 80 GB-os merevlemez van! A képernyő kifogástalan! A képernyő 17 colos. A felbontása: 1440x900. Ez egy ilyen képernyő méretre nagyon nagy felbontás. Az iMac,  Mac OSX 10. 5. 8-al jön! Bónusz szoftverek: Harry Potter 2 játék. Ennyi pénzért ilyen gépet nem kapsz máshol!!!
Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-30 18:44
. Apple iMac G4! 1.25 Ghz! NMÁ! - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése